نرم افزار اتوماسيون اداري نرم افزار اتوماسيون اداري .

نرم افزار اتوماسيون اداري

5 نرم افزار اتوماسيون اداري

نرم افزار هاي اتوماسيون اداري كه هر كارافريني لازم است آنها را بشناسد تا دريابد نرم افزار هاي اتوماسيون اداري چه مزايا و چه امكاناتي دارد. سيستم نرم افزار اتوماسيون اداري راحتي كار را به مديران و كارفرينان عرضه مي كند.

                                                                              
استفاده از انواع مختلف سيستم هاي اتوماسيون اداري در صنعت فناوري اطلاعات(IT)  بسيار رواج دارد .
مهم نيست كه با شركت هاي بزرگ يا كوچك سروكار داريد يا نه ، بلكه بايد به نكات زير توجه كنيد و از خود بپرسيد چگونه اين كار ها را به راحتي ميتوانيد انجام دهيد :
 پرداخت ليست دستمزد ها ،سازماندهي ، چگونه كم كردن هزينه هاي وابسته و عملياتي و آزاد كردن منابع به طور خودكار است.

اينها همه از ويژگي يك اتوماسيون اداري خوب ميباشد كه هر نرم افزاري بايد آن ويژگي ها را داشته باشد .
بسياري از كاركنان و كارآفرينان هرروزه نگران اين مسائل هستند و دليل آن بسيار مشخص است و ان اين است كه براي مديران و كار افرينان وقت گذاشتن بر روي مسائل خسته كننده و روزانه كه يك بزنامه نيز ميتواند آنها را انجام دهد بسيار سخت و عذاب آور است و به همين دليل است كه انها به فكره سرمايه گذاري بر روي يك نرم افزار اتوماسيون اداري بسيار خوب است .

5 نرم افزار اتوماسيون اداري

 

1.    Quickbooks Online

 

 
يك نرم افزار  اتوماسيون اداري بر پايه رايانش ابري است كه بسيار مقرون به صرفه مي باشد .
براي بيشتر سازمان هاي كوچك ، يك ابزار بسيار مناسب و جمع و جور است و به شما اجازه مي دهد كه همه كارهايتان را به اساني و سهولت انجام داده و اطلاعات خود را به صورت امن ذخيره كنيد .
با اين ابزار شما ميتوانيد مسئوليت تعدادي از فعاليت هاي سازمان خود را قبول كنيد . و به شما اين اجازه را ميدهد كه بتوانيد بهتر روي كارهاي خود تمركز كنيد و نياز نيست از چند نرم افزار و برنامه براي هماهنگي برنامه و كار هاي خود استفاده كنيد 

 

2.RicohDovs 

 


سيستم اتوماسيون اداري تحت وب اين كمپاني با ويژگي ها و ماژول هايي كه طراحي كرده است به شما امكان انجام دادن تمام فرآيند هاي كسب و كار را به صورت خودكار داده است . همچنين نرم افزاري براي تلفن هاي همراه عرضه كرده است از ويژگي هاي ديگر ان ميتوان به موارد زير اشاره كرد :
 به راحتي ميتوانيد اسناد خود را مديريت كنيد ، فرآيند ها به صورت خودكار انجام ميشود ، مديريت مدارك ، استفاده hot folder ، سازگاري با باركد و آفيس را نيز دارد و همه ي اين امكانات را ميتوانيد هنگامي كه با نسخه پيشرفته اين نرم افزار كار ميكنيد استفاده كنيد .

 

3.calendly

 


همانطور كه از اسم اين نرم افزار مشخص است اين ابزار به شما كمك مي كند قرار هاي ملاقات خود را به روش سازمان يافته اي برنامه ريزي كنيد 
در حقيقت يك ابزار براي مديريت تقويم و زمان است اگر شما كاربر اختصاصي جيميل هستيد بهترين ابزاري كه شما ميتوانيد برنامه ريزي هاي خود را با آن انجام دهيد Calendly  ميباشد . اين ابزار به صورت بسيار ساده اجازه مديريت تقويم و برنامه كاري با شرايط خودتان را ميدهد و همچنين ميتوانيد نمايي از همه ي برنامه هاي خود داشته باشيد .

 

4.Rescue Time 

 


با توجه به اسم اين نرم افزار مشخص است كه اين ابزار به شما ياد ميدهد كه چگونه در يك روز بسيار شلوغ كاري زمان خود را مديريت كنيد و آن را به طور بهتري صرف كنيد . هنگامي كه اين برنامه را بر روي سيستم خود نصب كنيد خلاصه اي از تمام فعاليت ها در كوتاه ترين زمان به شما ميدهد و ديگر نياز نيست در وبسايت هاي مختلف دنبال اين اطلاعات وقت خود را هدر دهيد .
اين برنامه به شما درباره چگونگي بهينه سازي زمان و روز خود ايده هاي خوبي ميدهد .

5.AcuitvComplete


كار دفترداري يكي از مهم ترين وظايف كارافرينان است . كار كارافرينان رشد يك تجارت است نه اينكه مديريت كار هاي خسته كننده روزانه مانند به روز رساني كتابخانه در فاصله هاي معين .
اين ابزار پيشرفته در فعاليت هاي مختلفي مانند مديريت پرداخت دستمزد ، پرداخت قبوض و مديريت تراكنش ها به كاربران خود كمك مي كند تا وقت كمتري را صرف اين كار ها كنند و بتوانند از وقت خود استفاده بهتري كنند . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۲:۵۲ توسط:نيلوفر موضوع: